A Högl, a neves női cipőmárka örömmel jelenti be új üzletének megnyitását a MOM Parkban. A 60 négyzetméteres boltban a modern dizájn mellett olyan időtlen klasszikusok is megtalálhatók, amelyek minőségükkel és tartósságukkal mindig is lenyűgözték a vásárlókat.
A bevásárlóközpont földszintjén található új üzlet exkluzív vásárlási élményt kínál a Högl vásárlóinak. Az új dizájnnal a hely arra invitálja a vásárlókat, hogy fedezzék fel az aktuális őszi/téli kollekciót, amely a „Precious Modernism” szellemében ötvözi a kortárs vagányságot a női kifinomultsággal.
A klímavédelem és a fenntarthatóság jegyében a természet és a városi élet kapcsolata is előtérbe kerül számunkra. Az „Együttélés” kulcsszó alatt a városi stílus és a hiteles természetesség fenntartható formatervezésben egyesül.
Ezt a filozófiát és inspirációt építettük be a kampánykoncepciónkba – amelyet egy idilli környezetben, Andechs (Felső-Bajorország) közelében fotóztunk – először Dirk Bader fotóssal, akinek sikerült tökéletesen megragadnia az új kollekció szellemiségét. Modellünk, Tako ebben a szezonban is nagyon hitelesen és természetesen testesíti meg márkánk női esszenciáját. Az így készült képek – amelyeket a part különböző pontjain és erdei szakaszokon készítették – „tökéletes összhangot” mutatnak, és kiemelik a kollekció harmonikus színvilágát.