Az Accor, a világ vezető szállodaipari csoportja „Unveil the World” (Leplezd le a világot) címmel indít kampányt az utazáshoz való visszatérés, a nyár közeledte és a szállodai pihenés örömeinek megünneplésére. A korlátozások világszerte számos célállomáson enyhülnek, és az elhalasztott utazások miatt jelentős a kereslet is. A kampány megmutatja, hogy az Accor bízik az utazás újraéledésében, és megerősíti, hogy a vállalat egyre nagyobb hangsúlyt fektet a szabadidős szegmensre.
Az „Unveil the World” egy rövidfilmmel debütál, és arra ösztönzi az utazókat, hogy fedezzék fel újra az életüknek szépséget, mélységet és értelmet adó csodálatos helyeket és élményeket. A kampányt az Accor – jutalmakat, szolgáltatásokat és élményeket integráló – ALL – Accor Live Limitless életmód hűségprogramján keresztül vezetik be.
Az Accor új kampányában Lil Buck amerikai táncos és koreográfus leplezi le a szálloda lobbiját, amely készen áll arra, hogy újra vendégeket fogadjon. „A saját művészi módszereinkkel mutatjuk meg, hogy képesek vagyunk leleplezni és élvezni világunkat. Idén nyáron adj lehetőséget magadnak, hogy élvezd az életet, repülj el, menj valahová, ahová mindig is vágytál, álmaid helyszínére, mert sosem tudhatjuk, mikor ragadunk újra otthon” – mondta Lil Buck.
A kampányban részt vesz a hetvenes évek híres francia modellje, az excentrikus és elbűvölő Dominique Mirambeau, aki olyan művészek múzsája volt, mint Salvador Dali, Moebius és Nicki de Saint-Phalle. „Mindannyiunknak van egy hely a szívünkben, ahová néha elutazunk, hogy vigaszra leljünk. Néha szinte terápia, ha ezt a helyet a valóságban is meglátogatjuk és élvezzük. Örülök és megtiszteltetés számomra, hogy ezt az inspiráló üzenetet és energiát közvetíthetem az embereknek szerte a világon” – mondta Mirambeau.
Az utazás iránti vágy
Az Accor kutatása szerint világszerte a megkérdezettek 65%-a valószínűsíti, hogy az elkövetkező hónapokban szabadidős utazást tervez. A prioritási lista élén az autós utak, az al fresco étkezések, a kulturális élmények és a városi kirándulások állnak – ezeket az Accor „Unveil the World” kampánya különleges ajánlatokkal, új hűségelőnyökkel és rugalmas foglalási lehetőségekkel ösztönzi.
A fogyasztók emellett rugalmas árképzést, egyszerű online foglalást és biztonságos egészségügyi protokollokat keresnek, amelyeket az Accor szállodák az ALLSAFE higiéniai és tisztasági tanúsítvánnyal igazolnak.
„Az Accor keményen dolgozott azon, hogy iparági vezető gyakorlatokat alakítson ki azokon a területeken, amelyeket vendégeink és a hűségprogramunkban részt vevők kiemelt fontosságúnak tartanak utazásuk tervezésekor – tette hozzá Steven Taylor. – Alig várjuk, hogy újra üdvözölhessük a vendégeinket, és azt nyújtsuk számukra, amire vágynak: megbízható biztonságot, a vendégszeretet kényelmét, és az élményeket, amelyek visszatéréséről álmodtak.”
Az ACCOR
Az Accor a világ vezető szállodaipari csoportja, egyedi és tartalmas élményeket kínál csaknem 5100 szállodájában és 10 000 vendéglátóhelyen a világ 110 országában. A csoport az iparág egyik legváltozatosabb és legintegráltabb vendéglátó ökoszisztémájával rendelkezik, amely luxus- és prémiummárkákat, középkategóriás és economy kínálatot, egyedi életmódkoncepciókat, szórakoztató egységeket, éjszakai szórakozóhelyeket, éttermeket bárokat, magánrezidenciákat, megosztott szálláshelyeket, concierge-szolgáltatásokat, közösségi munkahelyeket és még sok mást foglal magában. További információért látogasson el az accor.com oldalra, vagy kövesse a csoportot Twitteren, Facebookon, Linkedinen és Instagramon.