Egy francia márka, melynek már a neve mosolyt csal az arcokra

IZIPIZI –  SERIOUSLY COOL! Érezd a pezsgést! Hordj IZIPIZIT😎 Már itt a limitált 2025-ös tavasz/nyári IZIPIZI STADIUM kollekció!

Hogy született meg a menő szemüvegmárka? 

Az IZIPIZI három régi barát szüleménye: Charles Brun, Xavier Aguera és Quentin Couturier. A három millenniumi fiatal a franciaországi Lyonban nőtt fel, ahol együtt jártak középiskolába. Az üzleti iskola elvégzése után rájöttek, hogy közös ambíciójuk van: együtt indítani vállalkozást. Ez 2010-ben történt, és 24 évesek voltak. Az ihletet a szüleik ismételt refrénje adta: „Kölcsönkérhetem a szemed?” Így született meg egy teljesen egyedi termék: egy minimalista olvasószemüveg a lorgnette opera szemüveghez hasonló száron, amelyet lánccal egy súlyozott talapzatra erősítettek – ezt a koncepciót a bankokban található függőleges pultos tollak ihlettek. A terméket „See Up”-nak nevezték el, és azonnal sikert aratott. Bár első ügyfeleik bankok voltak – különösen a Société Générale -, egyre több magánügyfél kérte a termék otthoni használatra szánt változatát. Ez további kollekciók elindításához vezetett See Concept márkanév alatt. 2013-ban a trió kifejlesztett egy olvasószemüveg családot, amely a gyógyszertárakban kapható olvasószemüvegek elegáns újragondolása volt, ezt pedig a napszemüvegek, olvasó és kékfényszűrős monitor szemüveg kollekciója követte. A letisztult dizájnnal, kiváló minőségű keretekkel büszkélkedő, megfizethető áron kínált termékcsalád hamar sikeres lett, és idővel új könnyed hangzású nevet kapott: IZIPIZI.

Az IZIPIZI szemüvegek nagyon gyorsan hírnevet szereztek az elérhető árnak és elegáns designnak köszönhetően, amelyeket büszkén lehet mutogatni és gyűjteni. Öt évvel a kezdetek után már egy 35 fős csapat dolgozott a dinamikus startup új termékcsaládjának fejlesztésén, és 2017-ben megnyitották első márkaboltjukat is, mára pedig már 90 országban elérhetőek 7500 partnernél, és csak Európában több mint 20 IZIPIZI márkabolt található.

Az IZIPIZI hisz abban, hogy a szépségnek mindenki számára elérhetőnek kell lennie. A cég 2010-es színre lépése óta az egyedi, soft-touch, magas minőségű, színes trendi divatszemüvegek választékával, amelyek minden korosztály számára és minden alkalomra tökéletesek, új utat tör magának. Kiváló minőségű szemüvegeik megtalálhatók a világ legikonikusabb üzleteiben, köztük a párizsi Colette, a Le Bon Marché és a Merci, a londoni Harrods és Selfridges, a New York-i MoMA, Dover Street Market és Bloomingdale’s, valamint a tokiói Isetan is. Az IZIPIZI egyedi, jellegzetes csomagolásában (kemény külső doboz ikonikus szürke puha filc tokkal) szállított szemüvegek igazi „must-have” termékekké váltak, amelyek éppoly divatosak és elegánsak, mint amennyire megfizethetőek.

Fenntartható látásmódot képvisel 

Az elmúlt öt évben a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése fontos prioritás volt, és a cég büszke arra, hogy ezt rövid időn belül sikerült a felére csökkenteni. Ez az eredmény tükrözi a közös erőfeszítéseket, hogy a termék tervezéstől a logisztikáig a fenntarthatóságot minden döntésük középpontjába helyezik. Az új fazonok és kollekciók már mind 45%-ban biobased alapanyagból készülnek (ricinus olaj). Az IZIPIZI a törekvéseinek köszönhetően 2023-ban elnyerte a B Corp minősítést; ezt azok a vállalatok kapják, amelyek eleget tesznek a társadalmi, környezetvédelmi intézkedéseknek, illetve az átláthatóságra és az elszámoltathatóságra vonatkozó magas szintű követelményeknek.

A legújabb limitált 2025-ös tavasz/nyári IZIPIZI STADIUM kollekció izgalmas, dinamikus nyári színeket és formákat mutat be: Athletic Purple,  Orange Smash, Active Yellow, Dynamic Green és Sporty Blush. A kollekciót a szurkolás közösségi élménye, a közösen töltött idő, az élénk színek forgataga, a felejthetetlen izgalom és az első sorból átélt élmények kavalkádja ihlette. Üzenete emlékezni az igazán fontos családi és baráti pillanatokra. A már ismert fazonok mellett egy új formát is megtalálunk ebben a limitált kollekcióban: a rendkívül stílusos #PLAY fazon három színben elérhető ezen  a nyáron.  A teljes kollekció 45%-ban növényi olaj alapú. Az új szín-és formakombinációk pedig  garantáltan feldobják mindenki stílusát.

Az IZIPIZI márka magyarországi kizárólagos forgalmazója a FIÓK Shop, boltjukban és webshopukon minden IZIPIZI termék elérhető (www.fiok.net).

Related posts